Rebecca Mewik Gälliner

10 Juni Nattid

Publicerad 2014-06-10 01:34:22 i dagligt,

Tre bra -

Ett - Louise Johansson, hon var genuin, hälsade på henne ikväll på hennes vackra grav, påmindes av hennes förträffligt härliga skratt och hennes mys-aura. Satt vid hennes grav och mindes många stunder som jag haft med henne, Zacco (mina föräldrars hund) on the other hand var otroligt rastlös, myggen åt nog upp oss båda två, men det var det värt. Jag känner mig lite, lite starkare när jag gick därifrån.

Två - Filip och Fredrik gott folk, jag kan inte sätta ett finger på dom, deras intellektuella, kreativa, spontana samtal dvs deras podcast, jag njuter varje gång jag lyssnar och jag skrattar till ibland. HUMOR mina vänner. Skulle ge tusen spänn för en bärs med dom.

Tre - Jordgubbar! Mitt absoluta favoritsommarbär, grädde, socker, på en tårta eller som de är, eller i ett skumpaglas möjligtvis? Ovasett är det en fantastisk sak jag älskar, som faktiskt är nyttigt, (choklad, pannacotta, vin och nutella är tyvärr inte lika kalorisnåla..)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela