Rebecca Mewik Gälliner

12/6 night night

Publicerad 2014-06-12 23:22:30 i dagligt,

Tre bra - 
 
Ett - Kriminalvården, alla klagar på dom men jag prisar dom, vem har sagt att samhällstjänst måste vara svintrist, jag kanske hamnar på ett katthem, gosa varje dag (perfekt för dig som är singel) mig alltså.. 
 
Två - Abir, Emma och Julia, haft en super mysig kväll med dessa tjejer, geniuna, sånt behöver världen mer utav. 
 
Tre - Tatueringar, gillar man dom, så gillar man dom, och viseversa. Och nu är det nämligen så att jag älskar tats! Är näästan klar med min sleeve och är riktigt nöjd, jag hittar mig själv mer och mer. Tyvärr blir det lite av ett beroende. 
 
Nu film och dejt med sängen, bästa dejten på länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela