Rebecca Mewik Gälliner

13/6 Hjärtklappning

Publicerad 2014-06-13 23:23:54 i dagligt,

Tre bra - 
 
Ett - Sommarrea, tammefan överallt, kunde inte motstå när jag och min kära mor trippade omkring på stan och pillade på alla kläder. Vi har alltid sån otur att så fort vi rör ett plagg, störtar det mot marken och det blir lite små pinsamt när det går sämst att hänga tillbaka skiten. 
 
Två - Maleficent, drog på bio med Emma ikväll, den var oväntat bra! Men hatar 3D glasögon och popcorn smakrydda. Hade halva pattarna efter jag var klar (messy). 
 
 Tre - Philip, han får mig att tycka bra om mig själv, enough said.
 
insomningstablett nu så jag slipper snorungarna på cuprums skrik och alla äckliga småbrudars kåtvrål där vid 02:15..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela